האתר שלך כוכב בסייבר ספייס

למה באמת חשוב שיהיה לך אתר; ואיך עושים את זה נכון

כתבה: דנה אלה ברנס

ספייס, דה פיינל פרונטייר; זוכרים את אנטרפרייז ממסע בין כוכבים? אז אתר הבית שלך הוא האנטרפרייז והספייס הוא המרחב הדיגיטלי, שם הכל קורה. תחשבו אוטוסטרדה של עסקים וככל שנדייק את העשייה שלנו אל תוך המרחב הזה -כך התנופה שלנו תביא תוצאות מרשימות יותר. אתר אינטרנטי הוא המנוע העסק שלך.

טוב מספיק עם האנלוגיות לסאגת המסע בין הכוכבים, עכשיו ברצינות! עסק בלי אתר בית לא יוכל למנף את עצמו במרחב הדיגיטלי. ככל שטכנולוגיה לוקחת חלק פעיל מחיינו היומיומיים כך עולה החשיבות שיהיה לנו "כרטיס ביקור" וירטואלי שהוא לא רק נעים לעין ומעוצב- אלא בנוי מאלמנטים שמייעלים את השייט שלנו במרחב לעבר הקהלים הפוטנציאלים- וזה אפיון אתר אינטרנטי מא' עד ת'.

הנה 5 האלמנטים הכי רלוונטיים לבניית אתר שיניב תוצאות;

אפיון האתר

אז לפני שבכלל התחלתם לייצר דף אחד באתר, לפני שקניתם דומיין והשקעתם באחסון, צריך להבין מה גולת הכותרת, מה אתם רוצים להביא מן הכוח אל הפועל וזה קורה באפיון האתר. בתשאול מדוייק ניתן יהיה להבליט את תכונות העסק ועיקרי דברים והללו יהוו בסיס שיהווה את אבני הבוחן של האתר שלכם. שאלות כגון; איזה סוג עסק אתם מנהלים, מה המוצרים/ שירותים שלכם, מי הקהלים הרלוונטיים לכם, איזה תחרות יש לכם בשוק וכדומה. אתר הוא נכס כשיש מטרה ברורה, ללא מטרה אנו פשוט נשוט במרחב הדיגיטלי ללא תוצאות משמעותיות.

תוכן, רבותיי תוכן!

תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן; לא חפירות של מילים שחוזרות על עצמן- תוכן שנכתב ע"י מקצוען המבין את הערך המוסף של כתיבת תוכן ויכול לקחת את הנושאים שחשובים לכם לקדם בעסק שלכם ולשנע אותם באופן מילולי בדרך מעניינת, נכונה תחבירית וביעילות שתניב את תוצאות הרצויות.  יש לכם בדיוק 5 שניות לייצר עניין אצל הקורא.

הטמעת מילות מפתח = קידום אורגני בגוגל

פועל יוצא של תוכן הוא נושא מילות המפתח- שהן תוצאה של מחקר מילים מעמיק . מטרת מחקר כזה למצות את המילים בעלות הרלוונטיות הגבוהה ביותר לתחום העיסוק שלכם (עפ"י גוגל) ולהטמיע אותן נכונה בתוך התכנים והטקסטים המפוזרים בדפי האתר שלכם. כך נייעל את האתר שלנו במנועי החיפוש של גוגל ונביא עצמנו לידי קידום אורגני במידה רצויה. (חשוב לציין שכל נושא הקידום האורגני בגוגל הוא תחום בפני עצמו שיש להתייחס אליו במלוא הרצינות וכן להיעזר באנשי מקצועי מהימנים להביא אתכם ליכולות האורגניות הגבוהות ביותר במרחב הדיגיטלי), הטמעת מילות המפתח הנכונות הוא המפתח לקידום האורגני.

קריאייטיב; עיצוב וחווית משתמש

עיצוב- אכן, אנו יצור ויזואלי, מה לעשות. ברגע שאנו מקימים אתר- הוא חייב להיראות מ-ד-ה-י-ם. למשוך את העין וליצור עניין, יש פה חשיבות לפסיכולוגית צבעים, משיכת תשומת לב, עיצוב רלוונטי ואיכותי והכי חשוב רספונסיבי- משמע נראה ממש טוב מכל חוויית גלישה- מחשב, טבלט, סלולרי.

חוויית משתמש; שירות הלקוחות של האתריותר ויותר רלוונטי בימינו יעילות חוויית המשתמש במיוחד כשמדובר באתרי מכירה אך גם אתרים תדמיתיים, מהירות בה האתר יעלה מהרגע שהקליק המשתמש בלינק שלכם שמצא במקרה או במכוון במנועי החיפוש של גוגל, כמה מסודר ומאורגן נראה אתרכם בגלישה בסלולר, נגישות האתר לכל הקהלים הפוטנציאלים ועד הוראות ההפעלה הנמצאות בכפתורי הנעה לפעולה שונים ברחבי האתר שלכם, מה שנקרא – מיקרוקופי המתייחס ל"שרות הלקוחות" המילולי שמקבל הגולש באתרכם. כל הנ"ל ללא יוצא מן הכלל הם בלתי נפרדים מהבידול והמינוף שלכם כעסק במרחב הדיגיטלי. ככל האתר שלכם יהיה יותר שירותי, רלוונטי  ו"אנושי" כך החוויה שתעניקו ללקוח תהיה חיובית יותר והוא יחזור לגלוש באתרכם ומעבר לכך יביא איתו עוד לקוחות פוטנציאלים נלהבים.

קישורים

קישורים באים לידי ביטוי בכל מיני צורות. קישורים פנימיים בתוך האתר- כפתורים המקשרים דף אחד למשנהו, מייעלים את חוויית הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי, טפסי יצירת קשר, מאפשרים לו לבצע צעדים פרואקטיבים בזמן אמת מבלי לחפש איך ליצור עמכם קשר ודרך איפה, מאפשרים לכם "לצבוע" את הגולש כבעל פוטנציאל לבצע רכישה ולהמשיך איתו תקשורת, קישורים חיצוניים כגון קישור מאמר שכתבתם עבור העסק שלכם במנועי החיפוש של גוגל או קישורם לנכסים דיגיטליים אחרים שלכם כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב או פינטרס.

אז יש לכם עסק – חשוב שיהיה לכם אתר וכזה שבאמת מועיל לעסק שלכם לא סתם צובר אבק וירטואלי

קחו את האנטרפרייז שלכם למרחבים אחרים

מלאו את פרטיכם בטופס למטה או צרו קשר בכפתור הוואטסאפ למעלה אנחנו נדאג לכל מה שאתם צריכים.