קריאייטיב - תוכן, נראות וחווית משתמש

הכל מתחיל בתוכן. השפה הויזואלית שלנו- ה"מי אני" הגדול, הדרך בה אנו מעבירים את המסר שלנו.

נצא מנקודת הנחה שנפגשתם עם לא מעט אנשים בחייכם.

יש את אלו "הבנאליים" שממחזרים אינפורמציה, חוזרים על מכלול הידע שברשותם ולא משנה מה, לא מתחדשים. ויש את אלו הממגנטים, שתמיד מביאים משהו חדש לשולחן, מעניינים, מרחיבים אופקים והכל בגישה שמשאירה טעם של עוד.

ההבדל המהותי טמון באופן הביטוי; השפה, התוכן, הווייב הויזואלי ובכללי החוויה שאתם שואבים מכאלו במפגש שלכם איתם.

במרחב בו אנו עוסקים, אלו הנכסים דיגיטליים שלכם; האתר, המדיה החברתית והפלטפורמות השיווקיות, בדגש על אופן הנגשתם לקהלי היעד. זה תפקידו המרכזי של הקריאייטיב.

באמצעותו נוצר הרושם הראשוני, החשיפה. זהו כלי הבידול היעיל ביותר בעולם תחרותי מאוד.

אנשים זוכרים את האחר, השונה, הייחודי- את זה שזיעזע אותם, שעורר בהם משהו- הדרך לתפוס את הקהל הנכון מתחילה כאן.

כתיבת תוכן שיווקי -הבפנוכו של העסק.

כתיבת תוכן שיווקי היא הדרך להנגיש את הידע הקשור בעשייה שלנו באופן שמחבר את הקורא אלינו ומייצר לנו "טראפיק". תוכן שיווקי נועד להעביר לקורא ערך מוסף, ליצור עניין הקשור ישירות או בעקיפין עם השירותים שלנו. הצורך בכתיבת תוכן איכותית קיים בכל המשאבים שלנו; באתר הבית, דפים העסקיים במדיה החברתית, בבלוגים, מאמרים, ניוזלטרים, אימיילים וכל פיסת מידע שאנו משתפים עם העולם.

קופירייטינג - תופסים אתכם במילה

קופירייטינג -כתיבה קצרה וקולעת שמטרתה העליונה, מכירת השירותים והמוצר שלנו בשילוב רעיון (קונספט), אידיאולוגיה בחיבור עם איכויות השירותים או המוצר שלנו, קופירייטינג נעשה בחשיבה מבדלת, הומוריסטית, לא קונבנציונלית,כזו שמותירה רושם מאחוריה. אונליין ואוף-ליין בקמפיין פייסבוק, בפרסום באנרים, סלוגן לרדיו/ טלוויזיה, סרטוני תדמית, עתונות וכדומה.

מיקרוקופי - החווייה האנושית במרחב הדיגיטלי

מיקרוקופי- מדבר על העולם מאחורי הקלעים של הנכסים הדיגיטליים שלנו, הקשורים ישירות לפעולות שמבצעים המשתמשים, מטרתו לשפר את השמישות של הנכסים שלכם לגולשים וליצור להם חווייה חיובית. הקשר בין האדם למחשב התהדק במרוצת השנים וממשיך כך ומטרת המיקרוקופי להעניק למשתמש תחושה שבא באינטרקציה אנושית ולא מערכתית מובנית.באנרים, סלוגן לרדיו/ טלוויזיה, סרטוני תדמית, עתונות וכדומה.

תסריטאות - "חיים בסרט"

תסריטאות- הכתיבה המקצועית למערך הפקה- המרת הסיטואציה הכתובה למוחשית- ויזואלית. כתיבה לתסריטאות הינה כתיבה ספציפית, תיאורית היוצרת תרחיש במבע ויזואלי. תסריטאות מתחילה מכוונה ראשונית – פרמיס או בריף בו עוסק גם הקופירייטר אותו אנו מפצחים לתסריט מוגמר שבכוונתנו להעלות על המצלמה. בתסריטאות אנו מייצרים תמונה שלמה הכוללת אווירה, לוקיישן, זוויות צילום, תרחיש/ סיטואציה ודיאלוגים שמטרתם לתת מענה לצורך הלקוח.

שירותי קריאייטיב

כתיבת תוכן

יצירת תכנים לנכסים הדיגיטלים שלך

  • אפיון העסק; אופי השפה
  • כתיבת תכנים חדשים
  • עריכת תכנים קיימים
  • תרגום תכנים עברית-אנגלית והפוך
  • תוכן לאתר בית/ דפים עסקיים.
  • כתיבת מאמרים שיווקיים
  • קופירייטינג ומיקרוקופי לקמפיינים
  • UI/UX – חווית משתמש

הפקת וידאו

סרטוני תדמית ייחודיים לקידום שלך

  • יצירת קונספט לסרטון וידאו "מחוץ לקופסא" למינוף העסק.
  • כתיבת תסריט ובריף בהתאם לקונספט שבנינו יחד.
  • הקמת תכנית הפקה מלאה.
  • ליהוק תפקידים בהתאם לצורך שלכם
  • שוטינג-שוטינג-שוטינג
  • עריכת המוצר המוגמר
  • ניהול ערוץ יוטיוב שוטף
  •  יצירת וולוג / וובינר